Monday, January 26, 2009

すし

みなさんこんにちわ!

わたしのブログはかえしますよ。きょうのポストはおもしろいです。ふゆやすみにべんとはかはかいました。そして "pearl river" ですしのライスとのりと"sushi making artifacto"をかいました。。。でもすしつくています(sushi-making)すこしたいへんですね。わたしわじゅうにさい"すしつけています"(sushi making)をみます。。。どしていつもわたしのすしとてもおおきですか。ええ、わたしもわかりません。




これわなにがすきです。でもわたしのりおうりぜんせん見がすきです。


























つぎのえ。。。あれ???
translation:
Hi everybody!

My blog is back. Today's blog is a fun one. During winter break I bought a bento box...I also bought sushi rice, seaweed sheets, sushi making artifacts and stuff like that at pearl river. But, making sushi is a little complicated. I've eaten sushi since i was twelve (and I mean eating it almost every day, I'm still amazed at how I don't have mercury poisoning yet) and moreover I've watched sushi making since then as well....But then why do my sushi rolls always come out too big??? yeah, it doesn't make sense to me either...

Here is what I like...But I also like my food without eyes.
(image 1)

And the second picture is probably funny to all those who know what I look like in real life (or at least its funny to me=)).
(image 2)

4 Comments:

Blogger Norick said...

うわー、二枚目のしゃしん、何ですかこれ?

初めて見ました。でもちょっとびっくりするなぁ・・・。

あと、本当におすしが好きなんですね。すしは東京の築地市場(つきじいちば)と北海道の小樽(おたる)が有名ですけど、実は僕は九州や、四国のすしもとてもおいしいと思います。もし機会があれば、いろいろなおすしを食べてみてください。

January 27, 2009 at 1:46 PM  
Blogger yoda said...

JULIAさんはどんなおすしがすきですか?

しゃしんのひとたちのhair style(かみがた)ちょっとJULIAさんににてますね。

January 30, 2009 at 12:11 PM  
Blogger John Smith said...

私はぜんぜんできませんから、おおきいすしをつくることもすごいとおみます。

April 13, 2009 at 8:42 AM  
Blogger 小白 said...

こにちは、
すしが大好きです。
私の大学ですしを作ってプロガムがあります。面白かったです。
どんなすしがすくですか?

July 23, 2009 at 11:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home